22. syyskuuta 2013

LÄMMITTÄVIÄ OSTOKSIA SYKSYYN :)

Hejssan! Olin eilen tuolla ruissalojuoksuissa. Siellä oli kyllä niin mahtava fiilis! Mun juoksu ei mennyt ihan niinkuin sen piti... Matkalla tuli pieniä haasteita vastaan mutta selvisin hengissä maaliviivan yli, tosin montakymmentä minuuttia myöhässä omasta aikatavoitteestani:D Mutta olin nuorin puolimaratonin juoksija, joten olen ihan tyytyväinen. Ensikerralla tiedän miten varautua tuolla matkalla vastaan tuleviin ongelmiin. Nelly oli myös tullut Turkuun, joten illalla käytiin leffassa katsomassa Sandra Bullockin uusi leffa The Heat! Tänään luvassa on löhöilyä ja kirjan lukemista:) Tässä Olisi  nyt tälläinen pieni muotoinen postaus vielä mun viime aikaisista ostoksista. Ihanaa sunnuntaita kaikille! :*
Pari lemppari Tukholman ostoksta:
IMG_3894 IMG_3940 IMG_3939
Odd Mollyn neuletakki tarttui mukaan Mathilde kaupasta, ja kynttilät Brukalta.
IMG_3919

17 kommenttia:

  1. Anonyymi22/9/13

    voisitko tehä huonepostauksen tai teidän talon esittelyn :)? olis kiva nähä millane huone että talo teille on :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo voisin tehdäkkin vaikka molemmat. Niitä on sen verran kysytty! Mutta mun täytyy odottaa että saataisiin ensiksi paikat kuntoon tuon siskoni muuton jäljiltä :D sen jälkeen teen sen :)

      Poista
  2. ihania ostoksia!! liityin lukijaks :)

    http://elli-sofia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voikun ihanaa että liityit! :) ja kiva että tykkäät

      Poista
  3. Anonyymi22/9/13

    Herran jumala. En käsitä miten jollain on varaa tollasiin juttuihin. Mä en edes kehtaisi esitellä niitä mun blogissani, ettei musta saisi lellityn lapsen kuvaa. Niinkun oon jo aikasemmin sanonut.. Miten sulla on näihin varaa?!?!??!?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No siis mä olen todella pihi jos niin voi sanoa. En ikinä käytä rahojani mihinkään, joten sitä kerääntyy lompakkoon. aina kun säästän. Toisaalta en koskaan mieti sitä säästämisenä, koska olen luonteeltani sellainen ihminen ettei pahemmin tarvitse säästää kun ei sitä tule käytettyäkkään :D Perheeni on osittain aika tiukka myös ostoksissa. Mietin aina tsekkin mitä ostan ja mihin käytän rahaa. Yleensä sitten vain tyhjennän lompakkoni tilille mutta välillä kun eteen osuu matka niin saatankin ottaa rahaa tililtä tai otan "säästettyjä" rahoja lompakosta ja käytän niitä ulkomailla. usein syynä että ulkomailta ostan mielummin asioita koska tiedän että niitä ei sitten ihan heti tule muilla vastaan:) Mutta säästäväisyydelläni voin käyttää sitä omaa rahaa sen muutaman kerran vuodessa johonkin hieman kalliimpaan. Pidän enemmän siitä että ostaan yhden hyvä ja hieman kalliimman kuin monta huonoa ja halpaa... Elikkä siis en todellakaan tuhlaa rahaa enkä todellakaan ole lellitty :)

      Poista
    2. Olen myös monta kertaa miettinyt että jättäisin aina tuotteista hinnat mainitsematta juuri lellityn kuvaa välttäen, mutta sitten ihmiset tulevat kommenteilla kyselemään hintoja. joten olen päätynyt siihen tulokseen että mielummin laitan ne sitten postauksen yhteyteen kun että vastaan monelle ihmiselle samaan tuotteeseen liittyvään kommenttiin... Toivottavasti ymmärrät kantani :)

      Poista
  4. Anonyymi22/9/13

    No joo, joku neuletakki 230e... Se on mun äidin kuukausipalkasta neljäsosa että kiva...
    Käy kyllä kateeksi tuota sun elämää...

    VastaaPoista
  5. Anonyymi23/9/13

    Äääh ihania ostoksia! <3 voisin myös kotiuttaa nuo :)

    VastaaPoista
  6. Anonyymi23/9/13

    Upeita ostoksia! Ja kyllä mä ainakin olen kanssasi samaa mieltä. Itse en ainakaan ole saanut sinusta lellityn kuvaa koska kerrot asiat niin asiallisesti ja susta huomaa että olet aito ja fiksu! Se että jos muutaman kerran vuodessa ostaakin jotain kallista ei se tee kenestäkään erillaista, eikä se myöskään oikeuta muita kommentoimaan ilkeästi. Kannatan itsekkin sitä että ostaa kerran jotain kallista kun monta kertaa jotain halpaa. Nuokin ihana kengät ovat kalliit mutta tulevat kestämään seuraavat 4 vuotta, kun te muut sitten ostatte 50€ kengät jostain dinskosta kävelette niillä yhden vuoden ja sitten ostatte taas uudet ja lopulta huomattee että teilläkin on mennyt yhtä paljon rahaa. Se vaan ei tunnu niin suurelta, kun käytätte sen osissa :) Ja siis nii IHANA blogi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anonyymi23/9/13

      Mä oon täysin samaa mieltä, kyllähän sitä nimenomaan kannattaa ostaa ihania ja laadukkaita vaatteita ennemmin kuin mitään kertakäyttö tavaraa. Kyllähä mäkin silti kadehdin sitä, että niitä voisi ostaa noin usein,
      Kun itselläni rahaa riittää nimenomaan vain kerran vuodessa johonkin hieman kalliimpaan... :)

      Poista
    2. Ihanaa että olette samaa mieltä! Mullekkin tämä oli vähän erikoispoikkeus että ostin näin paljon ja vielä niin kalliita juttuja. Mutta en mäkään yleensä tee sitä kun sen kerran tai pari vuodessa. Ja täytyy alkaa totuttelemaan, että nyt kun siskoni on muuttanut tukholmaan, ja siellä tulee tietysti käytyä reilusti enemmän kuin ennen, niin joka kerta ei siellä voin shoppailla ihan hulvattomasti :)

      Poista
  7. Nuo hollisterin lökärit on aivan sairaan IHANAT! <3 Tahtoo, tahtoo tahtoo! :D Pitääpäs ruveta säästämään tuommoisiin. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ne on kyllä mustakin aivan ihanat! vaikka en yleensä käytäkkään pahemmin vihreätä mutta nuo ovat kyllä todella kivan väriset :)

      Poista
  8. Anonyymi29/9/13

    tiiätö saako noita brukan kulhoja suomesta mistään kaupasta ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No turussa oleva Divaani ainakin myy Brukaa, Ja musta Stockman alkoi myös myymään niitä tässä hiljattain :) Kannattaa kierrellä jotain sisustuskauppoja niin voit löytääkkin :)

      Poista